wtorek, 30 grudnia 2014

Paleta cieni NYX "butt naked" S122

Halo !

Jak już się pochwaliłam kilka dni temu paletą, którą dostałam pod choinkę (tak tak,to kolejny trafiony prezent bardzo w moim guście ) to czas napisać o niej kilka słów.



 Oto i ona w całej okazałości :

- 15 cieni 
- 4 róże
-2 rozświetlacze
-1 bronzer 
-2 aplikatory

Jak widzimy paleta dysponuje:
 barwami w odcieniach chłodnych- jeżeli chodzi strikte o cienie do powiek.
Kolory na palecie prezentują się genialnie,ale ja jak to ja zawsze muszę znaleźć jakieś małe "ale" otóż, za mało w nich wg, mnie głębi koloru, owszem cienie rozkładają się fantastycznie na powiece, są konsystencji lekko wpadającej w kremową, blendują i rozprowadzają się dobrze,ale np w cieniach wpadających w róż,za mało intensywności mam w ogóle wrażenie,że czego bym nie nałożyła zaraz zmieni się w biel...

Po prostu kolory są jasne, makijaż wygląda pięknie i naturalnie,świeżo i naprawdę dobrze się czuje w nim,ale jednak więcej intensywności w kolorach mogłoby być, choć ta paleta charakteryzuje się tym,że kolory stawiane są na naturalne i mają nadawać jak najbardziej naturalny look.

Plusy:

- cienie długotrwałe
- nie osypują się
- nie zbierają się w załamaniach powieki
- nie zanikają
- przyjemna w aplikowaniu konsystencja
- piękne kolory
- poręczne i piękne opakowanie

Minusy:

-za mało intensywności w ciemniejszych odcieniach


I jeżeli chodzi o minusy- to jest tylko ten póki co nie znalazłam innych.


Rozświetlacze:


Tu nie powiem nic złego, NIC A NIC- bo nie ma na co ponarzekać taka prawda, rozświetlacze spełniają moje wymagania ocieplają makijaż i dodają mu energii , obecnie korzystam najczęściej z tego jasnego - tym w kolorze lekko brzoskwiniowym maluję czasem powieki :)

Bronzer:


Konturuje świetnie, nie robi plam, jest długotrwały i świetnie nadaje się do konturowania.



Paleta jest już dostępna w wielu drogeriach nie tak jak kiedyś, także jest ogólnodostępna.
Moja została zakupiona w drogerii Sephora i kosztowała ok 150 zł, ale w internecie widziałam za 124 ;) 
Także jakościowo cienie są warte swojej ceny to na pewno a dodatkowo, opakowanie zawiera lusterko, paleta jest poręczna, wszystko się zasuwa i chowa także też na plus zawsze zmieści się nawet do małej torebki,także ja gorąco polecam wielbicielkom naturalnych makijaży wypróbowanie tej oto palety ;)


a Dodatkowo Zapraszam do krótkiego Tutorialu z dzisiejszym makijażem dziennym

https://apps.facebook.com/magisto/video/bVMTKkEGRD1tQB9iCzE?l=vsm&o=a&c=f


A tutaj zdjęcia zrobione wczoraj po wykonaniu makijażu z paletą NYX "BUTT NAKED" S 122





                                                                                                                                            Dobranoc !
Ultra Pestka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz