niedziela, 21 grudnia 2014

Pogrubione rzęsy,podkreślone oko, *TAG moje podkreślenie oczu" :)

Halooo !!

Na początku miał być filmik- tutorial opowiadający o tym,jak powstał wczorajszy makijaż, w którym postawiłam na mega podkreślenie oczu. ALEEEE, oczywiście jak to u mnie, złośliwość rzeczy martwych mi na to nie pozwoliła,poza tym kiedy usiłowałam coś nagrać,ciągle ktoś mi przeszkadzał ( tak mamo TY i tak tato TY też ! ) Poza tym miałam problemy,gdyż od wczoraj moja przeglądarka blokowała mi dojście na bloga etc, na szczęście uporałam się z problemem i już wszystko jest okej, także to co miałam dodać wczoraj,dodaje dziś :) 


Faza początkowa :D nie miałam całego bez make-up'u więc, dałam z jednym "częściowo" zrobionym okiem :D 

Kreski- eveline eyeliner - beznadziejny,który jedynie nadaje się już do kosza.



Górna powieka Ciepłe capuccino + srebro zmieszane z lekkim stalowo-niebieskim cieniem
(którego tu nie widać,bo światło robi swoje)


Mascara- MaX Factor Master Piece Transform - znana z poprzednich postów









Na ustach mam jedynie błyszczyk essence, odcień brzoskwiniowy,ale wszelkie napisy się starły,
także dokładnie nie mam jak objaśnić :)















To by było na tyle, taka bardziej "fotorelacja" :P 
Dalej pracuje nad jakimś fajniejszym oświetleniem, ale i tak nie jest do końca tak jakbym chciała.

Dostaje pytania odnośnie koloru moich włosów, otóż nic nadzwyczajnego w nich nie ma, użyłam rozjaśniacza po błędzie jaki popełniłam czyli "ultrapopielatej" farbie.... nałożyłam rozjaśniacz do pasemek,potrzymałam do rozjaśnienia odrostu to tyle- dodałam efekt różowych pasm od spodu, tonerem no a teraz to w sumie zmywają się te włosy i robią co chcą ;) A mi to nie przeszkadza, kolor ściśnie nie określony :)

ps. Czy was też tak wykańczają zakupy w galerii przed świętami? 
Mnie dzisiejszy wypad totalnie wykończył.

Pozdrawiam !
Ultra Pestka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz