poniedziałek, 8 grudnia 2014

Kosmetyki do makijażu oka

Halo ! 

O kosmetykach do włosów było, o kosmetykach do pielęgnacji twarzy było, żeby oko nie było smutne, powiem Wam dziś jakich produktów do makijażu oka stosuję, dziś nie będę pokazywała bezpośrednio makijażu, tylko same produkty, z których korzystam. 
Cena ? Jak zwykle u mnie,produkt musi być dobry,ale w cenie rozsądnej,a już niejednokrotnie przekonałam się o tym,że to co jest mega drogie nie musi być wcale mega dobre.

No to idziemy po kolei :)

1.  Korektor- Ingrid- Idealskin 9w1 nr 10.
Używam jako zwykłego korektora,ale również jako bazę na powiekę i pod łukiem brwiowym,korektor jest bardzo jasny, co automatycznie odświeża oko i podkreśla łuk brwiowy. 
Cień na powiece utrzymuje się fajnie nie zbiera się w "zagięciach" na powiece.

koszt ok 10zł.




2. Kredka do brwi  Eyebrow Essence- 04 Blonde 
koszt ok 6 zł.



3. Tusz Max Factor Masterpiece Transform- Black
Najlepszy tusz jaki do tej pory stosowałam,porównywalny tylko do Max Factor 2000 kalorii.
Szczoteczka gumowa z włosiem,które dostanie się do każdej rzęsy,od najkrótszych do najdłuższych,
mam długie rzęsy swoje,a po użyciu tej maskary,są dodatkowo pogrubione i uwydatnione.

cena: 56 zł.
( ja dostałam w prezencie box do makijażu Maskara + puder Max Factor w cenie 59 zł)
4. Tusz Colossal 5 XL- Ados
Ten tusz kupiłam kiedyś całkiem przypadkiem z czystej ciekawości,jak sprawuje się tusz,który kosztował
10 zł, zaskoczył mnie mega pozytywnie 5XL to nie jest ściema :P Tuszu trzeba się nauczyć,
szczoteczka smukła, gumowa,czyni cuda, obecnie tusz już mi się skończył,ale używam go do 
dodatkowego rozczesywania rzęs po maskarze Max Factor, w duecie tusze sprawują się celująco.

koszt 10 zł.

4. Eyeliner pen extra longlasting- Essence 
Ukochany i niezastąpiony eyeliner w pisaku, stosuję go już od X czasu i nie mam nic do zarzucenia.
Perfekcyjne kreski, czerń,która nie blaknie utrzymuje się do zmycia makijażu. Polecam.

koszt 12 zł


Cień do powiek Blush- 4,50

Cień do powiek Blush Duo- 4,50




Resztki mojej palety,którą mam już chyba z 3 lata, cienie nie do zastąpienia,
mieszanka perłowych + mat.



Moja magiczna paletka, ma już ponad 3 lata, resztka cieni mieszanych,
perłowe + matowe.

zamówiona na e-bay'u za całe 3 euro.

Manhatan- Endless Stay Duo eyeshadow longlasting & creamy 
Dwa kremowe cienie do powiek,rewelacyjne, długotrwały efekt,szczerze polecam.

koszt:
widziałam,że można je zamawiać już od 5zł, ja kupiłam w drogerii DM,nie pamiętam ceny, ale 
nie więcej niż 3 euro.



Najbardziej lubię makijaż klasyczny, baza, brew, kreska i dobrze wytuszowane rzęsy,uwielbiam mieć mocniej podkreślone oczy, wtedy reszta makijażu to tylko dodatek.
Cieni używam sporadycznie,ale lubię efekt świeżego oka, dlatego używam również białej kredki do rozświetlenia oka,niestety utknęła gdzieś,w którejś z torebek i nie mogę jej chwilowo znaleźć.

To moje akcesoria ulubione do makijażu oka, pochwalcie się swoimi :) 

Pozdrawiam!
Ultra Pestka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz