środa, 3 grudnia 2014

Kosmetyki Balea- Włosy, Pielęgnacja ciała

Witam serdecznie,
póki mam trochę czasu to siedzę i piszę ! 
Dziś będzie notka dotycząca kosmetyków firmy BALEA,  będą to moje osobiste wnioski na temat poszczególnych kosmetyków,które miałam okazje przetestować. DO DZIEŁA ! 



Balea More Blonde Spullung - odżywka, która dodatkowo rozjaśnia stopniowo włosy
Balea Blond Shampoo - Bez silikonu, nawilża, dodaje blasku włosom i ma mega przyjemny zapach
Balea Dusche & Creme - Najlepsze żele pod prysznic,kremowa konsystencja,piękny zapach,który utrzymuje się na skórze wyjątkowo długo. Najważniejsze - całkiem bezpieczne dla alergików ( potwierdzone z autopsji :) )
Posiadam jeszcze dwie maski Balea, jedna z serii takiej samej jak szampon,druga z serii odżywki.
Te kosmetyki posiadam aktualnie,ale używałam wielu innych ,z których również jestem mega zadowolona,wstawiam fotki i dopiero powymieniam za i ewentualne przeciw.

Odżywka z olejem arganowym do zniszczonych i przesuszonych włosów,mega przyjemny zapach 


Szampon mleczno-brzoskwiniowy


 Mleczko do wcierania bez spłukiwania- mango


Kilka słów o każdym z tych produktów- Zapraszam do lektury :D


Zaczynamy od serii szampony i odżywki włosy blond Balea 

Używałam obu szamponów zarównp More Blond Shampoo jak i Glossy Blond Shampoo,osobiście wolę Glossy Blond Shampoo, dlaczego ? Ponieważ ma nieco gęstszą konsystencje niż More Blond Shampoo, i lepiej się pieni, działanie jest fantastyczne, sam zapach szamponu jest zniewalający, nie mam problemu z rozczesaniem włosów,nawet jeżeli nie użyje po umyciu włosów odżywki, szampon kompletnie nie obciąża mi włosów i nie przesusza.

More Blonde Shampoo - Zapach przyjemny,konsystencja nie jest zbyt gęsta,co utrudniło mi nieco proces spieniania włosów,ale szampon sam w sobie jest przyjemny dla włosa, efekty rozjaśniania włosów są stopniowe,także nie jest to diametralna zmiana jak w przypadku produktów z serii " Marion " do blond włosów,nie miałam przypadku,że włos zmieniał odcień na zielonkawy. Nie nie,nic z tych rzeczy. Szampon dba o włosy zostawia je pachnące i nawilżone. Byłam zadowolona z produktu,choć szybko go zużyłam,ze względu na to,iż musiałam aplikować więcej szamponu,aby lepiej się pienił. 

Maski- Póki co otworzyłam More Blond 1-Minute Intensiv-Kur- trzymałam dłużej niż minutę i zmieszałam z odżywką z olejku arganowego z Joanny pod przykryciem w postaci czepka foliowego i na to ręcznik, tak sobie pochodziłam około 15 minut i spłukałam włosy miały cudny zapach i były super w dotyku także maska ma u mnie ogromny plus.
Nakładam ją również na chwilkę zaraz po umyciu włosów mieszając z odżywką More Blond Spullung, 
jeżeli chodzi o kondycje moich włosów,to jest słaba,włosy są zniszczone i przesuszone musiałam obciąć ok. 15cm włosów,bo moje końcówki dosłownie się kruszyły,ale odkąd używam kosmetyków z serii Balea,jestem naprawdę zadowolona ze stanu włosów,nawet jeżeli ich nie suszę i umyje na noc,włosy nie wyglądają na przetłuszczone czy po prostu na oklapnięte.\

Balea Oil Repair Spullung - powtórzę się X razy, zapach cudowny, działanie również super, zero silikonów, włosy po zaaplikowaniu odżywki stają się śliskie, przyjemne. Widać oddziaływanie,nawilża, sprawia ,że włos staje się naprawdę widocznie ładniejszy. Sam fakt po wysuszeniu i ułożeniu na okrągłej szczotce włosy wyglądają dobrze i przyjemnie pachną. Ale ja osobiście jestem fanką odżywki More Blond :)

Mleczko Brzoskwiniowe- nie spłukujemy, konsystencja wodnista,wcierałam od końcówek po nasadę włosów ( nie obciążała włosa ), zapach przyjemny, ułatwia rozczesywanie na pewno, no i nawilża włos,ale szczerze mówiąc moje włosy nie ucierpiały na tym kiedy produkt się skończył i nie zakupiłam go ponownie, to samo z Szamponem Mlecznno-Brzoskwiniowym, miał być taaaaki suuuuuper, a jak dla mnie po prostu spełniał podstawowe funkcje szamponu, także stawiam na Glossy Blond Shampoo.

Tyle na temat produktów do włosów i pielęgnacji ciała, jestem wierna firmie Balea, ponieważ produkty są wydajne jedne mniej drugie bardziej,ale żaden z tych produktów wymienionych wyżej mnie nie zawiódł, co daje chyba najlepszą recenzję, oczywiście nie wypisywałam się tu o składach chemicznych kosmetyków, tylko o ogólnej opinii zauważalnej gołym okiem. 
Produkty są przyjemne w użytkowaniu i przede wszystkim tanie, ceny nie poszczególnych produktów nie przekraczają 20zł, możemy je dostać na allegro.pl jak i w drogeriach DM, które niestety nie są dostępne w Polsce,ale jeżeli macie możliwość dostania produktu to szczerze polecam.

Włosy na początku używania produktu- Lipiec 2014, jeszcze w starym kolorze.


Włosy po 5 miesiącach stosowania produktów Balea, po rozjaśnianiu.

Tak jak wspomniałam wyżej,to tylko kilka ogólnych słów na temat produktów, używam,jestem zadowolona,będę używała dalej.
Pozdrawiam!
Ultra Pestka 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz