poniedziałek, 15 grudnia 2014

INTERESTING TAG & Tydzień Z TELEFONEM

Halo!

Dziś, mała odskocznia, * Interesting Tag* , troszkę informacji " Lifestylowych" ,zbędnie niezbędnych :P

PISZĘ... albo nie piszę,ale się zbieram do pisania pracy licencjackiej
GOTUJĘ... chętnie, smacznie ! 
CZYTAM... 
CHCĘ... być szczęśliwa,zawsze
PATRZĘ... 
GRAM... w serię EA GAMES THE SIMS ! miałam wszystkie :D
MARZĘ... o certyfikacie z Wizażu i Make-up Artis
CIESZĘ SIĘ... kiedy moi bliscy się cieszą ;)
CZEKAM... na ważny telefon,który poprawi mi nastrój na nadchodzący Nowy Rok
LUBIĘ... mleko z miodem !
ZASTANAWIAM SIĘ... dlaczego zimowe wieczory są tak monotonne
KOCHAM... Mateusza !
MAM NADZIEJĘ... że dobre uczynki do Nas powracają ;)
ZDUMIEWA MNIE... brak dystansu do siebie, ludzi XXI wieku.
POWINNAM... ubrać choinkę,ale póki co stoi w brodziku i ocieka z wody,bo ją wykąpałam :D
CZUJĘ...  że życie daje mi szansę na to,abym była spełniona i szczęśliwa :)
PODĄŻAM... za spełnianiem marzeń.
DOCENIAM... DYSTANS DO SIEBIE,szczerość,bezinteresowną przyjaźń
WIEM... że wszyscy kłamią.
MYŚLĘ... o tym,że mogłaby już być 19:00
PLANUJĘ... nic nie planuję, jedynie myślę co zrobić by było lepiej.


T y d z i e ń     z    T e l e f o n e m.
I n s t a g r a m    T A G 


m & e  :*


 najlepiej 
z dzieciństwa



Dolar, moje najukochańsze psisko ! 



to chyba była jakaś niedziela... 



idą święta 
hand made 



coffee heaven



świąteczna kartka od mojego chrześnika ;)



m :*




m & e :*



powoli rosną...



troszkę lata...



e.


polecam



stylóweczka- na cebulkę


mega zapach ! 



moje ciasto 
fit & fruits 




Oderwanie od tematów kosmetyczno-włosowatych :P
tak lekko.
Zaczyna się wir świątecznego sprzątania, od rana nie myślę o niczym innym niż szafki kuchenne,choinka,która stoi w brodziku,bo ją wykąpałam i czekam,aż ocieknie...
Mycie okien, rozmyślanie o gotowaniu na świętaaa, dobrze,że uczelnia z głowy i kolejne zajęcia grubo po Nowym Roku, to mnie nieco uspokaja. 
Sernik Toffi, tak to będzie ciasto moich świąt ;) 
Mega zawirowanie w głowie, nie pozwala mi na skupieniu się na innych rzeczach święta idą pełną parą,brakuje mi tylko śniegu, no ale może choć troszkę popruszy,bo święta bez śniegu to nie takie tradycyjne święta :(
Na dziś to tyle, mam plany na następne posty,które pojawią się niebawem:)

Pozdrawiam!
Ultra Pestka ! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz