czwartek, 4 grudnia 2014

Przepis na ciasto czekoladowe- brownie ! Deser Ideolo

Haloo !
Mam dziś ochotę na słodkie,dlatego podzielę się z Wami jednym z pierwszych ciast,które robiłam z ochotą. A dlaczego ? Bo zapach,który unosił się w powietrzu podczas samego pieczenia rozwalał moje zmysły :D Serio ! W dodatku jestem czekoladoholikiem no i tak to jest, do rzeczy.


Deser Ideolo- czyli Brownie ! 

Składniki: 
2 tabliczki czekolady (po 200g) ,gorzkiej 
100g masła 
7 jajek
200g cukru
2 łyżki stołowe mąki
łyżeczka proszku do pieczenia 

Przygotowanie:
Czekolade rozpuszczamy w kąpieli wodnej razem z masłem,następnie studzimy
Ubijamy jajka,dodajemy cukier mąkę i łyżeczkę proszku do pieczenia
Do ubitej masy dodajemy ostudzoną czekoladę 
Całość przelewamy do okrągłej formy 
piekarnik ustawiamy na 180'C 
ciasto wstawiamy na 30 min :) 

Można jeść na ciepło i na zimno z dodatkiem lodów lub bitej śmietany! 

zdjęcie z mojego instagrama
_ewa_anna__


Smacznegoooo ! 

Pozdrawiam!
Ultra Pestka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz