niedziela, 7 grudnia 2014

Olejowanie włosów-start !

Halo! 

Od dawna zabierałam się za to,aby w końcu zacząć olejować włosy,zabierałam-dobrze powiedziane, bo jak zwykle było multum rzeczy ważnych i ważniejszych, dlatego zawsze odkładałam to na później.
 Aplikowanie olejków na włosy,jest już powszechnie znane,często stosowane w pielęgnacji włosów,począwszy od olejków typowo przystosowanych do włosów, typu argan, rycyna, oleje kokosowe i wiele wiele innych. 
Olejki arganowe z Joanny, z Mariona, czy jedwab,są mi bliskie,ale nigdy jeszcze nie olejowałam włosów olejkami typowo spożywczymi,zawsze opierałam się na tych drogeryjnych.
Postanowiłam spróbować,moja przyjaciółka Martyna - pozdrawiam :D od dawna namawiała mnie do tego,żebym w końcu zaprzyjaźniła się z olejami,aż sama odlała mi 2 rodzaje i podarowała :D ! 



Olej awokado 250 ml,ok. 30 zł 



Olej z pestek winogron ok 16 zł za 1litr, ten akurat został zakupiony w sieci sklepów Lidl




Oleje są cenowo zróżnicowane,dlatego jeżeli macie okazje to może własnie tak jak ja najpierw weźcie od kogoś próbkę żeby sprawdzić jak olej przyjmie się na waszych włosach,czy w ogóle warto kupować, oczywiście olejowanie nie daje zniewalających efektów od razu i to potwierdzi Wam każda włosomaniaczka,u niektórych efekty pojawiają się szybciej i są lepiej widoczne,a u innych niestety proces polepszania stanu włosów trwa nieco dłużej,ale uważam,że warto spróbować. Oleje zawierają dużo substancji odżywczo-nawilżających włosy i przede wszystkim nie mają one w sobie tyle chemii co te drogeryjne. 

Jak ja zaaplikowałam olejek:
Wybrałam na pierwszy rzut,olejek z pestek winogron,
Nie podgrzewałam olejku przed aplikacją,
Nalałam na dłoń 2 płaskie łyżeczki olejku,
Zaaplikowałam na wilgotne włosy,
Wcieranie zaczęłam od końcówek zakończyłam 5-6 cm od nasady włosów,
nie nakładałam olejku na całość ponieważ chciałam uniknąć szybszego przetłuszczenia włosów.
Trzymałam ponad 30 min, aby efekt był lepszy można na głowę nałożyć czepek kosmetyczny i owinąć ręcznikiem, ja związałam naolejowane włosy w koczek i tak sobie siedziałam :P 

Myjemy włosy jak zawsze i stosujemy kosmetyki do pielęgnacji - tyle. Będę olejowała możliwie jak najczęściej i niedługo napisze jak moje wrażenia.
Jeżeli też aplikujecie oleje na włosy, podzielcie się swoimi opiniami na ten temat,czy warto,czy lubicie jak oleje wpływają na stan waszych włosów :)
  
Pozdrawiam
Ultra Pestka ! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz