czwartek, 11 grudnia 2014

NOMINACJA LIEBSTER BLOG AWARD 2014 !

Halooo! ;)

Weszłam na blog,a tu proszę nominacja od  domi-bloguje.blogspot.com 
bardzo się cieszę, podoba mi się akcja i dziękuję za nominację ;) 



"Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."




Pytania jakie dostałam od domi-bloguje.blogspot.com :

1.Ulubiony kosmetyk pielęgnacyjny, który wszystkim polecasz?
2.Kawa, herbata czy wino?
3.Co Ci sprawia największą przyjemność w blogowaniu?
4. Co najbardziej lubisz robić, gdy nikt Cię nie widzi?
5. O co poprosiłabyś złotą rybkę?
6.Jaka jest Twoja największa wada? 
7. Jaki jest największy kosmetyczny bubel, jaki miałaś okazję testować na sobie?
8. Idealny sposób na zimowy wieczór to...(dokończ).
9.Gdybyś mogła zabrać na bezludną wyspę tylko 3 kosmetyki, to co to by było?
10. Szminka czy błyszczyk?
11. Z czego jesteś najbardziej dumna?

Moje odpowiedzi:
1. Balea Glossy Blond Shampoo ( ten akurat jest do blondów,ale Balea ma produkty do każdego rodzaju włosów :)
2. Kawa 
3. Największą przyjemność sprawia mi to,że mogę się rozpisywać bez końca,bo jak za dużo gadam to mnie uciszają :P
4. Śpiewać :D
5. O długie,lśniące włosy *.*
6. Maruda ze mnie.
7. Hm... chyba to był podkład z Avonu od Color Trend.
8. Mateusz + kawa z mlekiem + koc + dobry film = idealny sposób na zimowy wieczór ;)
9. Podkład, mleczko termoochronne, perfumy
10. Szminka 
11. Jestem najbardziej dumna z tego jacy wspaniali ludzie mnie otaczają.

Moje pytania to:
1. Co skłoniło Cię do założenia bloga?
2.Czego sobie nigdy nie odmówisz jeżeli chodzi o jedzenie ?
3. Jaki kosmetyk to Twój faworyt?
4. Największy bubel na jaki trafiłaś jeżeli chodzi o kosmetyk ?
5. Spodnie z wysokim stanem, czy biodrówki ?
6. Domówka, czy clubbing?
7. Czy kiedy piszesz notkę i zaczynasz ją czytać,na koniec stwierdzasz,że większość 
posta nie ma sensu i zaczynasz od nowa?
8. Jak promujesz swojego bloga?
9. Kto był dla Ciebie inspiracją, która skłoniła Cię do blogowania?
10. Czekolada gorzka-słodka ?
11. Jakie blogi lubisz czytać?


blogi,które nominuję to:





Zapraszam do typowego " podaj dalej" :) 

Pozdrawiam,
Ultra Pestka ! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz