środa, 17 grudnia 2014

TAG MAKIJAŻOWY- Błyskawiczny dzisiejszy makijaż.

Halooo ~ !

Dziś na szybko wykonałam makijaż, od tak... nie planowany, lekki, lubię drobinki w błyszczących cieniach więc takie też się znalazły, makijaż jest lekki i przyjemny dla oka, przedstawiony w różnym świetle ;)


Kilka klatek makijażowych jak wcześniej pisałam będą pokazane w RÓŻNYM ŚWIETLE





 Jak widzicie zdjęcia są zrobione dla porównania, początek makijażu - jedna zrobiona brew druga nie ;)
Jedno oko w pełnym makijażu- drugie w ogóle 
taki misz masz, mixxx dzisiejszego makijażu, ogółem - nudziło mi się i eksperymentowałam.





Kosmetyki którymi wykonałam makijaż :

 Podkład Dior Diorskin Nude + Eveline Ideal Stay Long Lasting ( kupiłam z 5 zł,na wyprzedaży, podkład sprawdza się fajnie,ale po zmieszaniu właśnie z Diorem)

Bronzer- MaX Factor Bronzing Powder

Róż- Powder Rouge Manhattan

Puder- Creme PuffPressed Powder 

Cienie- Manhattan, Blush

Korektor- Ingrid Ideal Skin 9w1 

Tusz- Mascara Masterpiece Transform MaX Factor

Kredka - Essence Blonde 04


Na ten moment nie dysponuję normalną lampą, muszę skonstruować odpowiednie stanowisko do makijażu, z lampą,którą pożyczył mi tata,ale co z tego będzie- nie wiem,bo oprócz tego,że mocno grzeje w twarz to nie widzę innych pozytywów, muszę po prostu poświęcić na to troszkę czasu,zobaczymy jak będzie ;)



Pozdrawiam Ultra Pestka ! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz