poniedziałek, 29 grudnia 2014

recenzja zestawu BIOVAX seria NATURALNE OLEJE

HALOOO HALOO !!!

Wracam do Was po świętach z nowym postem dotyczącym kompletu, który dostałam pod choinkę ! :) Mianowicie jest to box, L'biotica BIOVAX z serii NATURALNE OLEJE.
Czyli dla mnie prezent idealny !!! Całość box'u to Szampon-Odżywka-Serum. Głównymi składnikami są tu oleje takie jak ARGAN, MAKADAMIA,KOKOS.




Jak wiemy produkty z Biovaksu posiadają jakieś ilości silikonu,co da się odczuć już po użyciu samego szamponu,gdzie przy spłukiwaniu włosy stają się śliskie i gładsze, ale ja nawet jeżeli tam ten silikon jest to i tak nie mam zamiaru przestać korzystać z tych produktów,dlatego,że bardzo mi służą i efekt poprawy jest widoczny od razu.




 najważniejsze plusy odżywki






Kilka słów od producenta,których na zdjęciu nie widać,ponieważ mój telefon odmówił posłuszeństwa i zamazał wszystko co najcenniejsze - 

szampon zawiera oleje - Arganowy, Kokosowy, Makadamia
skutecznie oczyszcza włosy-bez obciążenia, nadaje b l a s k 
Wygładza te włosy i to w 100 % ! 
Nawilża, Wzmacnia... 
Najważniejsze cechy,które uzyskałam po wypróbowaniu... która z Was lubi doszukiwać wszystkiego zawsze może to zdjęcie wziąć pod lupę ! :D

Szampon dobrze się pieni i ma konsystencje taką jakby żelową tylko,że włosy muszą być dobrze nawilżone ,bo jak nie dokładnie zmoczymy włosy,to ciężko z aplikacją produktu.



 Serum Wzmacniające, na moje włosy wystarczą 2,5 - 3 pompki produktu na spokojnie.
Nakładam na włosy wilgotne- produkt nie wymaga spłukiwania, NIE OBCIĄŻA ! 
I na dodatek jest termoochronny,więc czego chcieć więcej ? 
Dodatkowo posiadamy w i t a m i n k i  A+ E



Taaak, moje włosy po miesiącu olejowania, na tym zdjęciu zostały po prostu wysuszone, nie używałam prostownicy, suszone na okrągłą szczotkę i z dodatkiem mleczka termoochronnego MARION




A tu mam zdjęcie, po 2 dniowej kuracji boxem z BIOVAX 






PLUSY :

-zapach delikatny i przyjemny
- efekt widoczny po pierwszym użyciu
- wygładzone,nawilżone
-mniejsza podatność na elektryzowanie się włosów
-produkty nie obciążają włosów
- dodają blasku i świeżości

MINUSY:

-produkty posiadają silikony (ale nie jest to duża ilość)



Jak widać, wg. mnie cały zestaw ma więcej plusów niż minusów, nie wymieniałam wszystkich danych od producenta,bo to można sobie wygooglować, dla bardziej zainteresowanych składem chemicznym. 
Ja lubię wszelkie eksperymenty z olejami i z produktami BIOVAX także dla mnie taki prezent to jak trafienie w totka.


Zapowiada się niedługo wkroczenie filmiku,ale czeka mnie zabawa z montowaniem i dobraniem odpowiedniego programu,materiał już mam wystarczy go nieco oszlifować ! :P 
Jak po świętach ? Ja czuję,że się przejadłaaaam ! Nie wiem czy sukienka na sylwestra nie pęknie w szwach :)




Pozdrawiam 
Ultra Pestka ! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz