piątek, 12 grudnia 2014

*TAG* chyba wszystkie rodzaje włosów jakie miałam uchwycone na zdjęciach :)




Naszło mnie na wspominki, także dziś TAG całkowicie poświęcony zdjęciom z przeszłości i teraźniejszości, mam tu fotki z różnych okresów mojego życia,ale najdalsze było zrobione 4 lata temu,także tak się zmieniały odcienie moich włosów, o dziwo nie jestem jeszcze łysa ! ;)

2012

2010


2014

2013


2014


2014


2010


2013


2014


2013


2014


2014


2014

2014

2014

2013

Wygrzebałam kilka zdjęć,które miałam zapisane, troszkę się nazbierało od blondów przez brązy, czernie, rudości, balejaże, serio tyle było tych kolorów, że już kompletnie nie pamiętam,ale sama dla siebie odświeżyłam pamięć włosową i jak widać znów do blondu powróciłam, jednak w tym kolorze czuje się najlepiej mimo,że potrzebuje ogromu pielęgnacji.

Czarne włosy - Hebanowa Czerń dokładnie, takie miałam najciemniejsze najczarniejsze i najdłuższe bo,aż do pasa, takie miałam w 2012 roku włosy i szczerze mówiąc nie musiałam przy nich robić nic, bo po prostu umyłam je,wysuszyłam,a one błyszczały i układały się idealnie, co prawda mam za bladą cerę na czarne włosy,aleeee jeżeli chodzi o wygląd to nie potrzebowały większej ingerencji,żeby wyglądać dobrze.

Rude- jak zwykle miałam,rzut na rude włosy, na początku owszem były super wyraziste,aż płomienne, kolor był wprost rażący,ale co z tego skoro po maksymalnie 2 tygodniach tracił wszelki blask. I nie było to zależne od farby jaką kupiłam, po prostu się zmywały i tyle, więc używałam szamponetek, henny etc, ale na dłuższą metę po prostu miałam dość.

O włosach mogłabym mówić godzinami, lubię eksperymentować, to fakt, ale taka jest prawda,że i tak kończy się na blondzie... chyba już tak musi zostać :)

Pozdrawiam
Ultra Pestka ! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz