piątek, 2 stycznia 2015

*Włosy po miesiącu olejowania* TAG WŁOSY-OLEJOWANIE-PIERWSZY-MIESIĄC

Halo !

Witam wszystkich w Nowym 2015 Roku, który przywitałam w super towarzystwie, pozdrawiam wszystkich tam obecnych ! :*

Przychodzę do Was z postem,który jest kontynuacją tego co już rozpoczęłam, czyli? - Olejowanie włosów,ciąg dalszy ;) 

Kurację rozpoczęłam miesiąc temu olejami z pestek winogron i olejem awokado 

Tak prezentowały się moje włosy w dniu kiedy zaczęłam stosować kurację ( przy użyciu prostownicy)



Kosmetyki jakich używałam do pielęgnacji włosów:

Mleczko do prostowania włosów Marion
zapłaciłam za nie 6,80zł


Maska do włosów SERI z miodem 
16zł za litr - HEBE



Strikte do włosów:
Balea GLOSSY BLOND SHAMPOO
MORE BLOND SPULLUNG
i maski tej samej firmy

(dodatkowo reklamuję najukochańsze żele pod prysznic <3 )
Dostępne w drogeriach DM,lub też na allegro 
ceny szamponów i odżywek nie przekraczają 15zł.



Oleje, których używam są olejami spożywczymi,także są ogólnodostępne


Olej z pestek winogron:

Przypadł mi do gustu bardziej niż olej awokado,początkowo aplikowałam je na zmianę,ale zauważyłam pewną wadę oleju awokado,o której wspomnę za chwilę - dlatego zdecydowałam,że będę je nakładać albo mieszając oba oleje ze sobą,albo zdecyduje się tylko na olej z pestek winogron. Po pierwsze jest bardziej wydajny używam od miesiąca co 2-3cie mycie włosów i zużyłam go mniej niż oleju awokado,który aplikuje znacznie rzadziej.
Rozprowadza się dobrze, nie ma problemu ze zmywaniem produktu z włosów, nawilża - ale nie przetłuszcza włosów. Nie widzę też zmian w kolorze włosów po tym oleju także jest dla mnie jak najbardziej okej ! 
Koszt 16zł/1l w Lidlu :)



Końce po 2 tyg stosowania produktu ( obcinałam końce ok 2 miesięcy do tyłu)



Olej awokado

Konsystencja o wiele gęstsza niż w oleju z pestek winogron, po użytkowaniu tylko tego oleju zauważyłam zmianę na moich włosach-mianowicie stały się one nieco ciemniejsze podchodzące pod kolor łosiowy ? Coś w ten deseń, denerwuje mnie to,że żeby uzyskać efekt nawilżonych włosów muszę wylać sporą ilość oleju i niestety zmywanie go jest nieco trudniejsze niż samego oleju z pestek winogron. Dlatego dodatkowo przy tym oleju nakładałam na końce odżywkę,aby polepszyć efekt płukania włosów. 
Stosuje go tylko w połączeniu z olejem z pestek winogron i to nie zawsze - koszt tego oleju to ok 30 zł za 250ml, także jest różnica. ( ja dostałam odlany olej na próbę)
Osobiście - nie kupię go ;) 


Mój proces olejowania: 

- nakładam olej co 2 lub co 3 mycia, zazwyczaj na ok 3h w zależności ile mam czasu
- olejowanie na noc? - zdarzyło mi się raz
- nie rozprowadzam oleju na całe włosy - dlaczego? bo łuska włosa się zamyka i po prostu olej obciąża mi włosy od nasady - nie lubię tego.
- nakładam olej od połowy głowy
- włosy nieco zwilżone ( na suchych ciężej się rozprowadza olej - z mokrych spływa)
- czasami dla lepszego efektu nakładam czepek kosmetyczny i okrywam ręcznikiem


EFEKTY : 




(końce ostatni raz obcinałam 3 miesiące temu)


(włosy po miesiącu, bez użycia prostownicy)



Efekty same możecie ocenić wizualnie,ja co mogę powiedzieć?
Na pewno czuję i widzę zmianę na włosach nie są matowe kolor jest żywy chodzi mi o to,że blask się utrzymuje i co najważniejsze moje końce są ciągle w świetnym stanie, nawet jeżeli używam prostownicy to nie wywiera to na moich włosach złego działania. Jest naprawdę dobrze. Aleeee !! Zmieniłam nieco kosmetyki do pielęgnacji włosów dodałam jeszcze produkty L'BIOTICA BIOVAX seria NATURALNE OLEJE 

Produkty zawierają niewielką ilość silikonu, ale są dla włosów bardzo przyjemne i na pewno pożyteczne dla takich zniszczonych i powiedzmy otwarcie- spalonych włosów to taki troszkę miód na rany :) Jestem bardzo zadowolona z tego pakietu odżywczego i ze składu tych oto produktów,ale o nich mówiłam już w poście także odsyłam Was do linku tematycznego TUTAJ!


PODSUMOWANIE:

Jak wiemy olejowanie nie daje natychmiastowych efektów,ale ja po miesiącu kuracji olejowej i zabiegach moimi kosmetykami pielęgnacyjnymi jestem zadowolona z tego co dzieje się na moich włosach. Wszystko idzie w dobrą stronę i chociaż wiem,że włosy które są rozjaśniane nie będą nigdy takie piękne jak naturalny jasny blond to nie znaczy,że zrezygnuje z ich pielęgnacji, przeciwnie. 
Olejowanie u mnie na WIELKIE TAK! I jeżeli zastanawiacie się czy zacząć olejować to ja gorąco Was zachęcam, możliwości i olejów jest wiele ja tylko dziele się moimi doświadczeniami. 
Ale olejowanie jest dla cierpliwych i wytrwałych jeżeli chodzi o dbałość o włosy, bo jeżeli użyjecie oleju raz czy dwa nawet na cały dzień,to i tak nie spodziewajcie się cudów :) ,a właśnie wiele z Was rezygnuje bo nie widzi sensu kiedy efekt nie jest natychmiastowy.

Tyle na dziś, za miesiąc kolejna relacja na temat olejowania :)
Pozdrawiam
Ultra Pestka ! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz