czwartek, 22 stycznia 2015

Seba Med PH 5.5 KREM NAWILŻAJĄCY,MATUJĄCY DO SKÓRY SUCHEJ I MIESZANEJ

Halo !

Kiedyś kiedyś, kilka tygodni temu poszukiwałam kremu nawilżającego, który mi się sprawdzi na mojej cerze. Miałam już spore problemy, skóra zaczęła mi schodzić głownie z czoła, także potrzebowałam nawilżenia. Oczywiście natłuszczałam ją podstawowym kremem NIVEA, nakładałam go na noc.
ALEEEEE w moim magicznym błękitnym kufrze szperałam i wyszperałam dwie próbki seba med ph 5.5 kremu nawilżającego ! 

To był strzał w 10tkę. Zaczęłam go stosować i odnalazłam mój złoty środek na wszelkie niedogodności jakie odczuwałam, dlatego zaczęłam się rozglądać za kremem odpowiednim dla mnie.





Dostałam próbki w drogerii DM

Plusy:

-nawilża
-lekka konsystencja
-przyjemny zapach
-wystarczy taka ilość produktu jaką mam na zdjęciu by starczyło na całą twarz
-zapobiega stanom zapalnym
-szybko się wchłania
-matuje
-pozostawia cerę gładką i nawilżoną
-świetnie nadaje się do nakładania przed podkładem
-nie zapycha porów

Minusy:

-posiadam tylko 20ml :(
-żałuje,że nie zakupiłam normalnego kremu

Czyli moje osobiste wnioski :P Póki co krem sprawdza się u mnie w 100 % stosuję od 2 tygodni i mam jeszcze jedną całą tubkę, a drugiej pół ;) ze względu na to,że wcześniej nabierałam więcej produktu,a teraz widzę,że nie było to potrzebne.
Jak wspominałam już kiedyś, mam cerę mieszaną i skłonną do przesuszania także jest dla mnie odpowiedni.


a z tego co widzę, jest u nas dostępny w cenie ok 20 zł także na pewno kupię :)



Ja odnalazłam już swój krem nawilżający,a Ty ? ;)
Pozdrawiam!
Ultra Pestka :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz