środa, 7 stycznia 2015

*KOCIE OKO* Eye's make-up

Halooooo !!!! :D

Długo nie pisałam,ponieważ mam małe urwanie głowy na uczelni i już prawie jestem na mecie,ale troszkę mi jeszcze zostało. Postanowiłam dziś zrobić krótki post pt. " kocie oko " mój brat to śmiesznie nazywa,bo na kreski mówi "cyngwajsy" także dziś post będzie dotyczył właśnie podkreślenia oczu cyngwajsami :D ! A całkiem długie dziś zrobiłam to też zaszalałam ! ;) 




     Wersja Black & White

kosmetyki,których użyłam:

Podkład- Manhattan 82 Beige
Puder - Max Factor Creme Puff #05
Korektor- Ingrid Long Lasting 9w1 #10
Bronzer,Róż,Rozświetlacz- Paleta NYX "butt" Naked #S122
Baza na powiekach- Korektor
Eyeliner- Eveline w pisaku
Tusz- Mascara Max Factor Masterpiece Transform
Pomadka- Bell #134
Brwi- Kredka Essence #04 Blonde + cień z palety NYX














Makijaż mimo tego,że zalicza się praktycznie do " natural " make-up, nadaje się i na zwykły dzień i na jakieś wyjście,całość ociepla twarz i mega podkreśla oczy, dziś zdecydowałam się na wydłużenie kreski,zazwyczaj stawiam na jej krótszą wersję.
Osobiście bardzo lubię taką opcję makijażu, bo podkreślone oczy wystarczają mi w zupełności jako główny punkt makijażu.
Pomadka-szminka/ rzadko stosuję,ale zaczynam się powoli przekonywać, obecnie mam 3 w kolekcji,a do tego błyszczyk,który często wykańcza mi makijaż ust, jak mówię zaczynam się przekonywać do szminek,ale jeszcze nie jestem ich zwolenniczką. Jeżeli chodzi o dzisiejszą jest to Bell #134 w kolorze lekkiego złota + brzoskwinia w każdym razie odcień jest ciepły co mi pasuje. Stawiam dziś na lekkość i ocieplenie makijażu na te zimne i okropne zimowe dni ! 


Pozdrawiam !
Ultra Pestka :) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz