środa, 4 lutego 2015

*DAY MAKE-UP* Dzienny Makijaż podkreślający oczy :)

Czeeeść ;) !


Dziś naszło mnie na coś delikatnego,z subtelnym podkreśleniem oka :)
Zapraszam na mój dzisiejszy *DAY MAKE-UP* Tutorial 


Do stworzenia makijażu użyłam :
Maskary Max Factor Masterpiece Transform
Podkładu Manhattan Powder Mat Makeup 82 Beige + Dior Diorskin Nude 01
Puder Balea Young Matt 01 Natural
Brązer,róż,rozświetlacz Paleta Cieni NYX butt Naked S122
Brwi - Manhattan Endless Stay Duo Eyeshadow nr 2 "Chocolate in a box" + cień z palety NYX
Cienie- Paleta NYX butt Naked S122









W takiej odsłonie czuję się najlepiej, niestety ostatnio mam jakiś problem z oczami i cokolwiek na nie nałożę,zaraz zaczynają łzawić, ale mam nadzieję,że to tylko przejściowe.
Często w moich postach makijażowych pojawia się paleta NYX, nie dlatego,że tylko taką posiadam,ale dlatego,że spełnia wiele funkcji i po prostu jest dla mnie wygodna i poręczna,wszystko czego potrzebuję mam w jednym miejscu. Dobrze pracuje mi się na cieniach jak i różach,komplecie rozświetlaczy i brązerze.
Lubię i cenie sobie wygodę,dlatego tak często widnieje u mnie efekt pracy z tą oto paletą.


U mnie taka propozycja lekkiego podkreślenia oka, a Wy? Jaki makijaż dzienny preferujecie ?

Pozdrawiam!
Ultra Pestka


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz