niedziela, 8 lutego 2015

*Makijaż Wieczorowy*

Czeeeeść ;)

Jako,że mamy już w sumie końcówkę karnawału, makijaż wieczorowy króluje u większości kobiet :)
Ja wczoraj,też taki stworzyłam i chcę się nim z Wami podzielić.
Postawiłam na konkretne podkreślenie oczu, pudrowe róże i lekki metaliczny fiolet.
Usta naturalne i delikatne konturowanie :)
Zapraszam do obejrzenia tego co wczoraj wymodziłam :P







Tak wyglądała moja wizja makijażu wieczorowego, nie stawiałyśmy na zbyt mocne przyciemnienie zewnętrznego kącika oka, miał być efekt przydymienia schodzący w literkę V w celu powiększenia i "otworzenia" oka maksymalnie. Wewnętrzny kącik został rozświetlony i dodatkowo pokryty pudrowym różem z rozświetlającymi drobinkami.
Rozświetlone: szczyt kości policzkowych,grzbiet nosa, łuk kupidyna, podbródek
Ocieplone i lekko wykonturowane kości policzkowe, ścianki nosa i czoło.
Podkreślone brwi.

W ten sposób uzyskaliśmy, naturalny i świeży wygląd twarzy z mocniejszym podkreśleniem i uwydatnieniem oczu.
My z Kingą byłyśmy zadowolone,a Wam, jak się podoba ?


Pozdrawiamy ! 
Kinga i Ultra Pestka :* 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz